close
我終於都放假啦!
可以專心行街街同扮令令
我會努力D做HW同努力D發文
E家我最想收到既聖誕禮物系Candy Doll既化妝品
第二想收到既聖誕禮物系令洋裝
聖誕老人,我好乖嫁!
快D送禮物比我啦!(明知冇可能...)
系12月,最溫暖莫過於鵑系被窩入面!!
始終都要
祝各位聖誕快樂喔!
為左加添一D聖誕氣分
所以做左一張E-Card送比大家

今次整得麻麻地,
系Milky Bunny既聖誕咭!
見咭者都有份收
到左聖誕月,天氣好凍喔!
記住著多D衫哦!
今個聖誕,我最希望將普天同慶既訊息傅比大家
E家D商場裝飾好令嫁,所以想推一下:
1.citywalk 荃新天地(1期)
2.葵芳新都會廣場
3.荃灣廣場
尼D商場都系系我屋企付近,
話唔定會見到我喔!
順便講,今個聖誕節小翼會去尖沙咀睇燈飾
到時我可能會影低一D令令既燈飾
[因為小翼冇相機,手機雖然夜間拍攝功能,
但影得蒙茶茶]
大家又會點過你地既聖誕節?
分享一下啦!
聖誕快樂,Merry Christmas!
(♫ ♬ ♪又到聖誕,又到聖誕♫ ♬ ♪)
 
arrow
arrow

    Wing〃小翼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()